2013. augusztus 14., szerda

„NOMEN QUALITATI PREASTAT” – A név minőséget garantál



Az „Officium” termékcsalád, a Generali Providencia Biztosító Zrt-vel karöltve került bevezetésre, mely valójában egy a hazai vállalkozások számára nyújtott teljesítési segédlet a pénzügyi biztosítékok piacán. Bejegyzésünk címében szerepel a szlogenünk, melyben a névre való utalás kettős. Egyrészről vonatkozik a biztonságra, az oroszlán szárnyai alatt, másrészről a cégvezetésben szereplő személyek több évtizedes szakmai tapasztalatára. 

Az „Officium” termékcsalád bevezetésével valójában egy Magyarországon egyedülálló biztosítási termék pozicionálása történt meg egy adott piaci környezetben, így a marketingeszközök felhasználásánál is nagyon tudatos, a cégfilozófia üzenetét hordozó egyedi marketingmegoldások valósulhattak meg. A történelem abban a tekintetben ismétli önmagát, hogy a Generali Providencia 1832-es trieszti alapítása után egy évvel Pesten is megkezdte működését, ezzel a biztosítás eszméjének elfogadtatásával megteremtette a hazai biztosítási piacot. 180 évvel később a szárnyas oroszlán az Officium Generale Első Magyar Adó- és Vámbiztosíték Kft-vel közösen újból erre az innovatív útra lép, melyet a vizuális megjelenésben is egyértelműsítettünk.

A név és a szlogen kiválasztásánál elsődleges szempont volt az újító szemlélet megjelenítése, mely latinos hangzás nem idegen a biztosítási piacon uralkodó trendektől, mégis hordoz hagyománytisztelő elemeket. Az Officium maga egy latin kifejezés, amely utal minden olyan, az állam által meghatározott tevékenységi és fizetési pénzügyi biztosítékra, kaucióra, melynek megfizetése a jogkövető szervezetek és magánszemélyek számára kötelező. A vizuális elemek kialakításánál elsődleges szempont volt, hogy a Generali Providencia Biztosító Zrt arculatában ne csak a cégnév, de a színvilág is egyértelmű üzenetet hordozzon az ügyfél számára és tükrözze a szolgáltatás minőségét. 

A grafikai elemek szabályszerűsége, kapcsolódása, rendezettsége és letisztult színvilága, mind a cégfilozófiát hivatott megjeleníteni két dimenzióban. A marketing-eszközök vizuális megjelenésében és a kivitelezésben is – szoros együttműködésben a kifejezetten egyedi megoldásokra specializálódott nyomdával – arra törekedtünk, hogy az Officium termékcsalád piaci pozicionálásában megfelelő hangsúlyt fektessünk a cég alappillérét képező személyes kapcsolatok jelentőségére.

Az információhordozók teljes skálájának célja a figyelemfelkeltés, illetve az ügyfél ösztönzése a kapcsolatfelvételre, melyet hűen tükröz a hangsúlyos, igényességet közvetítő grafikai megjelenés. A szimbólumok és a betűk ősidők óta együtt járnak és hordoznak tudatos, vagy éppen tudattalan üzeneteket, melyek segítségével figyelembe tudtuk venni azt is, hogy cégünk különleges megoldásokat közvetít egy viszonylag telített piacon, egy eddig kihasználatlan szegmens nyújtotta piaci lehetőségek kiaknázására.

További vizuális élvezethajhászásra ajánljuk honlapunk megtekintését www.officiumgenerale.hu, mely a nyár végéig egy kisebb igazításon fog átesni, ezáltal még hatékonyabban szolgálva az ügyféligényeket. Bármilyen kérdés, észrevétel merülne fel, vegyétek fel velünk a kapcsolatot a honlapunk KAPCSOLAT menüpontjában, az officium@officiumgenerale.hu e-mail címen, vagy a 288-77-14-es telefonszámon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése